Supertest SUV-uri supersport: Lamborghini Urus vs concurența

Lamborghini Urus

Urus este mai ușor cu 82 kg decât Cayenne și are anvelope mai late și cu talie mai joasă, deci se agață cu încăpățânare de asfalt. Tehnic, italo-germanul este foarte asemănător cu Cayenne, pentru că are fix același motor de origine Audi (ce-i drept, mai dopat), aceeași platformă, bare stabilizatoare active și direcție integrală (standard). Urus și-a snopit adversarii la toate capitolele dinamice, pentru că trage scandalos, frânează incredibil și stă pe viraje perfect.

Este cel mai rapid model din grup. Punct! Și atunci, are puncte slabe? Evident: cel mai mare – prețul. Este de 2,3 ori mai scump decât Stelvio Quadrifoglio și nici nu-ți transmite senzații la fel de sportive. Este un monstru mecanic care bate recorduri fără remușcări și fără trăiri.

Pe italo-germanul Urus, motorul de origine Audi livrează diferit la roți cei 650 CP și 850 Nm, în funcție de modul de rulare ales. Cea mai agresivă configurație este în modul Corsa, unde o mare parte din cuplu este transmisă punții spate printr-un diferențial activ controlat electronic și apoi distribuită asimetric la fiecare roată (torque vectoring) în funcție de aderență. Suspensiile adaptive au amortizoare electronice și perne de aer, iar frânele sunt carboceramice. Selectorul Anima are standard patru programe (Strada, Sport, Corsa și Neve) și două opționale pentru off-road (Terra și Sabbia) pentru 600 euro.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top