Pe circuit
Pe cei 2,6 km ai pistei din Vairano, concepuți special pentru a evidenția calitățile dinamice ale autovehiculelor, cel mai rapid a fost taurul din Sant’Agata. Nimic nu ne scapă atenției pe circuitul din Vairano. Testăm atât ținuta de drum și stabilitatea pe viraje, cât și frânele, motorul și cutia de viteze.
La final, Urus a câștigat bătălia cronometrului în fața locului 2, Stelvio, cu 1,7 secunde avans. Și asta, datorită celor 140 CP în plus, transmiși brutal de motorul V8, anvelopelor Pirelli Corsa, dar și unui echilibru general care permite ca toți caii să fie exploatați optim. Este excepțional de puternic, chiar dacă mai puțin plăcut la conducere decât mai micul Alfa Romeo, care se comportă ca un kart printre SUV-urile de azi. F-Pace și Grand Cherokee sunt cele mai apropiate ca timpi de circuit, al doilea fiind rapid în liniile drepte, dar nesigur pe viraje.
Modelul Dacia Spring Cargo a fost prezentat în Marea Britanie devenind cel mai accesibil astfel de vehicul de pe piață.…
Efect al disputelor dintre UE și China pe tema importurilor de mașini electrice, Leapmotor International ar putea schimba locul de…
Toyota a dezvăluit planuri de a-și crește producția anuală de vehicule în China la cel puțin 2,5 milioane de unități…
Când două companii precum Polaris Off Road și Pro Armor își dau mâna, rezultatul nu poate fi decât impresionant. Polaris…
Te simți atras de gheare și colți și parcă ți-ar face cu ochiul o felină, dar nu știi…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment