Caroseria ușoară nu pune probleme în viraje, dar direcția nu permite “citirea” limitelor aderenței. În curbele strânse, caracterul se schimbă de la subvirator la atac, spre ușor supravirator la accelerarea de la ieșirea din viraj. Motorul trage foarte puternic, dar fără brutalitatea celor turbo, iar asta face ca fluxul de putere să fie mai simplu de gestionat. Frânele pot fi mai progresive.
Explorați mai mult

ACAROM își dorește un program Rabla derulat pe cinci ani
Adrian Sandu, secretarul general al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), consideră că ar trebui eliminată diferențierea Clasic – Plus din

Viitoarea Dacia electrică – preț sub 18.000 euro
Luca de Meo, CEO-ul Grupului Renault, a confirmat faptul că Dacia lucrează la un nou model. Viitoarea Dacia electrică va fi sora

Cifra de afaceri a grupului Renault s-a majorat la 56,2 mld. euro în 2024
Raportul financiar al grupului francez Renault, din care face parte și Dacia, pentru 2024 arată o creștere cu 7,4% a cifrei de