Caroseria ușoară nu pune probleme în viraje, dar direcția nu permite “citirea” limitelor aderenței. În curbele strânse, caracterul se schimbă de la subvirator la atac, spre ușor supravirator la accelerarea de la ieșirea din viraj. Motorul trage foarte puternic, dar fără brutalitatea celor turbo, iar asta face ca fluxul de putere să fie mai simplu de gestionat. Frânele pot fi mai progresive.
Explorați mai mult

Test Peugeot 5008, model 2025
Acest Peugeot 5008 m-a fascinat. Iar dacă ești pregătit să închizi articolul cu o ocară rostită printre dinți de îndată ce vei

BYD a intrat oficial pe piața din România
BYD își face debutul în România cu patru modele. Până la sfârșitul anului, rețeaua va include 30 de showroomuri. Compania chineză

Parlamentul European a aprobat schimbarea normelor cu privire la emisiile de CO2 ale vehiculelor
Parlamentul European a adoptat o modificare a standardelor de performanță privind emisiile de CO2 pentru autoturismele și camionetele noi.