Caroseria ușoară nu pune probleme în viraje, dar direcția nu permite “citirea” limitelor aderenței. În curbele strânse, caracterul se schimbă de la subvirator la atac, spre ușor supravirator la accelerarea de la ieșirea din viraj. Motorul trage foarte puternic, dar fără brutalitatea celor turbo, iar asta face ca fluxul de putere să fie mai simplu de gestionat. Frânele pot fi mai progresive.
Explorați mai mult

Ghid pentru obținerea finanțării prin programul Rabla 2025
APIA a dat publicității un ghid pentru obținerea finanțării prin programul Rabla 2025 pentru autovehicule. Dedicat persoanelor fizice și juridice, acesta include

Antonio Filosa a fost numit CEO al grupului Stellantis
La mai bine de un an de la demisia neașteptată a lui Carlos Tavares, grupul Stellantis a numit un nou director executiv.

Piața auto din România, scădere cu 6,1% în primele patru luni din 2025
Raportul ACEA cu privire la înmatriculările de autoturisme noi din Europa arată că, în perioada ianuarie – aprilie 2025, au intrat în