Teste auto

Supertest SUV-uri supersport: Lamborghini Urus vs concurența

Porsche Cayenne Turbo  1’18″312
Pierde peste trei zecimi față de Stelvio, în ciuda V8-ului care lucrează bine sub capotă. Problema e că are inerție mare și tinde să alunece în afara virajului mai mult decât ar trebui. Barele antiruliu active și direcția integrală îi asigură, totuși, un nivel ridicat de dinamism, dar se luptă din greu cu masa considerabilă.

Pagină: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Bogdan Grigorescu

Leave a Comment

Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Articole recente

Când să apelezi la un avocat specializat în succesiuni și dreptul familiei

Succesiunile și dreptul familiei sunt domenii juridice complexe, care implică, adesea, decizii și emoții puternice. Când vine vorba de aspecte…

3 săptămâni în urmă

De ce autoutilitara IVECO Daily este indispensabilă pentru succesul afacerilor de transport

De ce autoutilitara IVECO Daily este indispensabilă pentru succesul afacerilor de transport. În domeniul transporturilor și al logisticii, alegerea unei…

3 săptămâni în urmă

Ce mașini preferă românii în 2024 conform datelor Autovit

În primele nouă luni din 2024 au fost tranzacționate aproximativ 95.000 de mașini pe Autovit.ro, cu o valoare totală de…

3 săptămâni în urmă

Car of the Year 2025 – modele nominalizate, ep.7

Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…

3 săptămâni în urmă

Suzuki lansează primul său vehicul electric în Europa, eVitara

Suzuki a lansat oficial primul său vehicul electric de serie, eVitara, în cadrul unui eveniment desfășurat la Milano, Italia. Producția…

3 săptămâni în urmă

Car of the Year 2025 – modele nominalizate, ep.6

Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…

4 săptămâni în urmă