Noul model Suzuki Kizashi va încerca să-şi facă loc printre numele grele consacrate din segmentul berlinelor medii.
Gama Suzuki a fost formată în principal din modele mici, de oraș și din modele 4×4, tot de dimensiuni reduse. Pe acestea a mizat Suzuki până acum și se pare că strategia sa a dat roadele așteptate. Dar japonezii s-au hotărât să intre și în segmentul berlinelor medii.
Stilul noului Kizashi este descris ca fiind unul european de către constructor, dar se observă și împletirea cu liniile tipice ale modelelor japoneze. Oricum, Kizashi a fost făcut pentru a-i tenta pe europeni și credem că o poate face cu succes dacă va fi susţinut și de un preţ de vânzare ceva mai mic.
Suzuki Kizashi atacă berlinele medii
Aspect și confort Kizashi contează și pe faptul că aspectul său nu este prea diferit, nici prea îndepărtat de cel al competitorilor săi. Și interiorul, deși foarte spaţios, emană același aer de sportivitate, prin echiparea, în varianta de bază, cu scaune sport având susţinere laterală și cu o planșă de bord cu aspect high-tech cu inserţii cromate. Elementele de confort sunt destul de numeroase, printre ele figurând un sistem audio deosebit, Rockford, cu o putere de 425 w, cu zece boxe și conectivitate pentru iPOD și Bluetooth.
Anvelopele sunt de 215/55 mm cu R17 sau cu R18 opţional, un buton Start-Stop, EPS și ABS, climatizare cu două zone, 8 airbag-uri etc.Motorizări Deocamdată, Suzuki anunţă un singur motor pentru Kizashi, acesta fiind unul pe benzină, cu cilindreea de 2,4 litri și puteri în jur de 180-185 CP la turaţii peste 6000 rpm. Preţul de vânzare va avea un rol decisiv în decizia de cumpărare a clienților, mai ales în această perioadă sensibilă din punct de vedere economic, iar Suzuki ne-a obișnuit cu un raport calitate/preț avantajos.