La aproape patru ani de la prezentarea sa la Salonul Auto de la Paris, Suzuki Vitara primește un binemeritat facelift. Best-seller-ul casei nipone are acum o parte frontală modificată și două motoare turbo noi.
O grilă nouă, o bară redesenată, jante cu look diferit, stopuri ce design nou și două culori noi în gamă sunt noutățile pe care le regăsim la versiunea facelift a celei de-a patra generații a modelului, la nivel stilistic.
Dacia Duster versus Mazda CX-3, Suzuki Vitara.
Între două lumi
La interior, Vitara primește un panou de bord reconfigurat, care include un ecran central color pentru redarea informațiilor referitoare la rulare. Japonezii susțin că au înlocuit plasticul dur cu unul mai plăcut la atingere și menționează tehnologii noi, pe care le va detalia în septembrie, atunci când va face publice mai multe informații.
Sub capota lui Vitara se află noul motor pe benzină de 1.0 litru cu 112 cai putere și unitatea de 1.4 litri, acesta din urmă fiind rezervat anterior versiunii Sport, capabilă să dezvolte 140 de cai putere și un cuplu de 220 Nm. Suzuki renunță la propulsorul de 1.6 litri pe benzină, cu 120 de cai putere.
Drive test cu „integralele” Suzuki
All grip for all people (Video)
Tracțiunea integrală AllGrip este disponibilă opțional, ca și până acum. Ca și în cazul noului Jimny, japonezii nu anunță nimic în legătură cu o eventuală motorizare diesel, așa că versiunea pe motorină s-ar putea să nu fie inclusă în planurile acestora.
Lista de dotări stanadrd trecută în contul versiunii facelift cuprinde acum sisteme de siguranță ca Lane Departure Warning and Prevention, Traffic Sign Recognition, Blind Spot Monitor, Rear Cross Traffic Alert și Dual Sensor Brake Support.