Mercedes-Benz G 500 4×4² poate fi comandat oficial, producătorul german confirmând, astfel, intrarea în producţie a impozantului off-roader. Iată că şi T-Rex are un preţ! Şi ce preţ, cotaţia de bază fiind stabilită la 226.100 euro, nici mai mult, nici mai puţin decât dublu faţă de versiunea clasică G 500 (105.035 euro).
Ce aduc, însă, cele peste două sute de mii de euro, pe lângă fericire? Simplu, probabil unul dintre cele mai capabile maşini de teren din istorie. G500 4×4² a moștenit geometria complexă a punților de la fratele mai mare 6×6. Un set de punți portale (punctele de prindere ale roţilor sunt montate deasupra, fiind conectate de centrul acestora printr-un angrenaj de roți dințate) oferă o gardă la sol incredibilă de 45 cm.
Suspensia adaptivă se poate regla în două moduri: confort și sport. Ca rezultat, unghiurile de atac și de ieșire au crescut de la 36 și 27 de grade la 52, respectiv 54 de grade, în timp ce adâncimea vadurilor ce pot fi traversate de modelul Mercedes-Benz este de 1000mm, faţă de numai 600 mm în cazul modelului convenţional.
Nici la capitolul motorizare G 500 4×4² nu stă deloc rău. Sub capotă se ascunde un V8 bi-turbo de 4.0 litri şi 422 CP, practic versiunea degonflată a propulsorului folosit şi de cel mai recent supercar de la Mercedes, AMG GT, G500 4×4² devenind, astfel, primul model Mercedes-Benz care primește versiunea standard a acestui motor, înzestrat cu injecție directă.
O cutie automată cu 7 trepte 7G-tronic funcționează în tandem cu sistemul 4×4 special dezvoltat pentru acest model. G500 4×4² prezintă convertor de cuplu separat, raport de transmisie mare sau mic și trei diferențiale autoblocante care pot fi blocate şi în mișcare.
Mercedes-Benz G500 4×4² atinge 100 km/h în 6.5sec şi o viteză maximă de 210 km/h, respectiv 160 km/h cu pachetul opțional cu anvelope de off-road. Ca și G 63 AMG 6×6, G 500 4×4² are pneuri speciale: Mud Terrain cu dimensiunile 37 x 12.5 x 18 inci, care se pot dezumfla până la minimum 1.0 bar pentru rularea pe nisip.