autonomie

Cum funcționează propulsia electrică – clasa mare

Abordarea tehnologică în cazul SUV-urilor electrice pare să fie similară la majoritatea producătorilor. Rețeta este simplă: un tandem de motoare electrice care antrenează câte o punte. Mai exact sistemul de propulsie integrează câte un propulsor electric pe fiecare dintre cele două punți, asigurându-i astfel tracțiune integrală. Această soluție este folosită pentru Jaguar I-Pace, Mercedes-Benz EQC […]

Cum funcționează propulsia electrică – clasa mare Read More »

Cum funcționează propulsia electrică – clasa mică și compactă

Propulsia electrică este cel mai simplu mod de propulsie neconvențional. Un motor electric sincron sau asincron montat pe puntea față (VW e-Golf, e-Up, Nissan Leaf, Renault Zoe) sau pe puntea spate (BMW i3, smart EQ și noua platformă MEB de la VW) antrenează roțile motoare față sau spate prin intermediul unei cutii automate cu o

Cum funcționează propulsia electrică – clasa mică și compactă Read More »

Renault Zoe

Test de consum: Renault Zoe ZE 40 Intens

Test de consum: Renault Zoe ZE 40 Intens. Să parcurgi 1.200 km în două zile, în România, cu un autoturism electric pare pură nebunie. Când însă mașina se numește Renault Zoe, care are o autonomie declarată de 400 km, lucrurile promit să se simplifice semnificativ. 1.200 km, 7 încărcări, două zile, un autoturism electric, zero

Test de consum: Renault Zoe ZE 40 Intens Read More »

Kia Soul

Test drive: Kia Soul Electric Trendbust AT

Test drive: Kia Soul Electric Trendbust AT. Primul automobil electric din istoria Kia primește o baterie mai mare, care îi asigură o autonomie teoretică de 250 km. Cât adevăr se ascunde în cifrele coreenilor? Aflăm împreună din testul cu Soul Electric Trendbust AT. Deși pare greu de crezut, nișa vehiculelor electrice este extrem de disputată

Test drive: Kia Soul Electric Trendbust AT Read More »

Scroll to Top