Bavarezii pot fi acizi atunci când e cazul. Iar acum…e cazul: deși aparent nu pare, ultimele reclame BMW iau peste picior Tesla Model 3 și pe-ai săi clienți.
Ce alegi: să stai doi ani cu banii blocați, plătind avansul, și să aștepți până să intri în posesia unei Tesla Model 3 complet electrică, sau să te urci imediat la volanul unui BMW 330e plug-in hybrid? Răspunsul pare evident, mai ales că BMW subliniază în clipuri și consumul mediu de numai 2,1 l/100 km, iar noi adăugăm autonomia complet electrică de 35 km.
Totuși, cele două clipuri lansate de BMW USA n-au fost prea bine primite pe youtube: unul are 192 de like-uri vs. 570 de dislike-uri, în timp ce al doilea – 116 vs 372. Ce concluzie să tragem din toate aceste informații?
Păi, în primul rând, că reclamele au un umor acid, fapt care le face să fie amuzante. Apoi, că americanii au un mare cult pentru Tesla, brand pe care sunt gata să-l apere până-n pânzele albe. Rar am văzut un clip oficial care să aibă o asemenea rată disproporționată între like-uri și dislike-uri. De asemenea, că lupta între modelele electrice se ascute, lucru absolut normal, dacă privim ponderea pe care tind s-o aibă în viitor aceste mașini pe piață. Iar cum BMW plănuiește ca în viitor să implice mai mult divizia i Performance în producția de mașini, este un lucru firesc să atace pe toate planurile concurența.