Tesla Model S și Tesla Model X primesc un facelift, care le aduce autonomie mai mare. Cele două pot rula astfel până la 595 de kilometri între două încărcări, față de 523 de kilometri, autonomia declarată anterior.
Modelele păstrează aceeași baterie de 100 kWh. Tesla oferă în schimb, un nou sistem de suspensie adaptivă, dar și accelerație și confort superioare. Apare acum la bord noul mod Ludicrous (în limba engleză “absurd”, “ridicol”).
Anchetă la Tesla! Model S ia foc din senin
Limuzina Tesla Model S și SUV-ul Model X sunt puse în mișcare de un motor electric sincron cu magnet permanent, care aduce performanțe mai bune cu 10% la capitolul ‘autonomie’. Cele două primesc și o serie de îmbunătățiri în ceea ce privește răcirea, dar și o suspensie pneumatică cu amortizoare complet adaptive pentru un plus de confort. Aceasta anticipează modul în care amortizarea trebuie reglată în funcție de drum și de viteză, dar și în funcție de interacțiunea șofer-mașină.
Au crescut și puterea și cuplul dezvoltat, anunță Tesla, fără a dezvălui însă, cifrele. Scade însă timpul de accelerație de la 0 la 100 km/h: 3,7 secunde pentru Model S cu autonomie mare, 4,4 secunde pentru Model X cu autonomie mare, 4 secunde pentru Model S cu autonomie standard și 4,6 secunde pentur Model X cu autonomie standard.
Ce înseamnă denumirile modelelor Tesla împreună?
Limuzina și SUV-ul pot fi acum încărcate cu 200 kW prin intermediul V3 Superchargers sau cu 145 kW prin Superchargers, ceea ce permite viitorilor posesori de Tesla Model S sau Model X facelift să își încarce mașinile cu 50% mai rapid.
Tesla oferă versiunile Standard Range cu un preț de pornire mai acessibil: 68.750 de dolari pentru Model S și 73.950 de dolari pentru Model X. Pentru cei care aleg versiunea Performance, modul Ludicrous va fi oferit gratuit pentru o accelerație de la 0 la 100 km/h în 2,4 secunde pentru limuzină și 2,7 secunde pentru SUV. Altfel, Ludicrous costă 20.000 de dolari!