După ce Z4 a pășit neinvitat pe teritoriul lui SLK prin trecerea la hard top, Mercedes-Benz nu rămâne dator și răspunde prin cel mai dinamic SLK de până acum.
Statistica spune că sexul frumos a cam pus stăpânire pe vânzările de SLK din ultimii ani, peste 60% din posesorii roadsterului folosind destul de des oglinda de machiaj.
Dacă asta probabil nu va surprinde pe nimeni, luând în evidență formele prietenoase ale roadsterului german, faptul că media de vârstă a posesoarelor este de 50 de ani va ridica câteva sprâncene. Spun asta pentru că, de obicei, clientela cu acest profil vizează în principal confortul și poziția înaltă la volan și mai puțin, senzațiile cabrio oferite de un roadster micuț.
Reversul medaliei poate fi calculat cu ajutorul algebrei simple și relevă clar că bărbații au cam ocolit modelul SLK și, mai rău, au sărit gardul în curtea BMW.
Articolul complet în noul număr AutoExpert