Test drive BMW M850i – Pact cu diavolul

Test drive BMW M850i

E lungă, e joasă, e lată și agresivă. E mașina pentru care am făcut pact cu diavolul. Nu mi-a cerut nimic la schimb. A zis că se mai gândește. Să vină să ia. Dacă mă prinde. Fug cu BMW M850i.

FOTO: Bogdan PARASCHIV.

Și se pare că mi-am ales arma corectă. Să dau cărțile pe față. Mașina asta aleargă de la 0 la 100 km/h în 3,7 secunde și este echipată cu Launch Control. La fel de rapid ca fostul Porsche 911. Are motor V8 de 4.4 litri M Performance, are 530 de cai putere și 760 Nm. E o mașină de curse pentru șosea. E concepută să fie rapidă, sigură, dar și distractivă.

Test drive BMW M850i

Grila nouă, cu cele două secțiuni acum unite, cu flapsuri active, îi vine ca o mănușă. Este flancată de farurile Laserlight (opționale, 1.712 euro) alungite, ascedente, cele mai înguste primite vreodată de un BMW. La capătul opus, stopurile sunt uriașe, ai senzația că îmbracă toată mașina. Spatele cu tăieturi dure subliniază lățimea.

Din profil, BMW Seria 8, prezentat vara trecută, seamănă cu un rechin. Arată ca și cum ar avea patru uși, iar un montant central îi anulează linia perfectă de coupe. BMW Seria 8 este primul BMW non-M care primește plafon din fibră de carbon.

Proporții bine definite, nervuri, cute, tăieturi, totul în numele aerodinamicii. O mașină sport derivată dintr-o limuzină? Seria 7 privește din umbră și râde spunându-i răgușit, cu mândrie: “I am your father”. Culmea, Seria 6 spune același lucru.

Test drive BMW M850i

Citește și:

Mașina potrivită la locul nepotrivit: Prima reclamă la BMW Seria 8 Coupe e filmată la Veneția

Este o sportivă de lux și BMW vrea ca norocosul de la volan să știe asta. Interiorul este atât de BMW (da, BMW adjectiv). Primești în palme un volan M sport și în suflet senzația că poți orice. Din scaunul șoferului, habar n-ai unde începe și unde se termină mașina asta, pentru că stai aproape de asfalt și vezi exact atât cât trebuie ca să te distrezi. Scaunele sport, îmbrăcate, în mașina de test, în piele Merino, sunt standard la M850i, la fel ca și head up display-ul.

Meniul simplificat al noului sistem multimedia Operating System 7.0, redat pe ecranul tactil de 10,25 inci, este așa cum l-am văzut la noul BMW X5, pe care l-am testat în toamna trecută. Tot ca la X5 primim și schimbătorul, controller-ul sistemului multimedia, butonul de start/stop și cel de volum cu cristale finisate manual, dar X-ul din selector este înlocuit de cifra 8. Să fie semnul că ai un infinit de posibilități cu mașina asta? P-ul mic din acelați selector parcă strică armonia jocului de lumini colorate, un joc adus la bord de Pachetul Crafted Clarifity, pentru 666 de euro. Diavolul cu care am făcut eu pactul și-a lăsat urmele în mașina asta. Să fi montat și un microfon aici? Ar auzi […]

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top