Cea mai impresionantă schimbare este apariția noului display tactil central, de 10,25 inci, cu funcție touch. Acesta este complet integrat în bord și dispune de un meniu intuitiv, deși relativ complex. Răspunde instantaneu la comenzi și are o rezoluție și o grafică cu adevărat de top.
În plus, instrumentarul de bord este complet digital, excelent structurat, și există și un head-up display, sub forma unei lamele amovibile. Poziția de conducere este înaltă, tipică unui crossover, scaunele foarte comode, dar vizibilitatea frontală și laterală bune, datorate formei pătrățoase, contrastează cu vizibilitatea spre lateral-spate, obstrucționată de stâlpul hayonului, lat în zona inferioară. Spațiul pe banchetă este mare atât la genunchi, cât și la cap (aproape 1 metru între șezutul banchetei și plafon), deci și pasagerii de 1,90 m pot călători fără restricții în spate. Au o mufă USB ca să-și încarce telefonul, dar nu și cotieră sau guri de ventilație.
Ceață densă, ploaie abundentă, un autovehicul avariat după o curbă: în traficul rutier, astfel de evenimente care apar brusc pot…
Angajații Volkswagen au propus economii de 1,5 miliarde de euro, cu condiția ca societatea să renunțe la închiderea fabricilor din…
Vânzările de mașini noi din Europa s-au majorat în octombrie cu doar 0,1% astfel încât creșterea pe nivelul primelor zece…
Honda își propune să îmbunătățească semnificativ autonomia vehiculelor sale electrice până la sfârșitul deceniului prin introducerea bateriilor complet solide, o…
Hyundai Motor a prezentat modelul IONIQ 9, un SUV electric inovator cu trei rânduri de scaune, care combină inovația, spațiul…
Compania americană Ford a anunțat că va renunţa la aproximativ 14% dintre angajații săi din Europa pe fondul pierderilor semnificative…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment