Multe. În primul rând – două pachete de propulsie: cel de bază, cu motor electric de 136 CP și baterie de 39,2 kWh, ce promite o autonomie de 276 km, și cel de top, cu motor electric de 204 CP și baterie de 64 kWh, cu o autonomie declarată de 452 km. Ambele versiuni vor fi disponibile în România, însă nu în viitorul apropiat.
Asociația Constructorilor Europeni e Automobile (ACEA) atrage atenția autorităților asupra înrăutățirii perspectivelor pentru piața vehiculelor electrice și cere o acțiune…
Stellantis a prezentat o nouă tehnologie concepută pentru a ajuta la tranziția către vehiculele complet electrice. Compania a dezvăluit platforma…
Northvolt, un jucător-cheie în eforturile Europei de a concura cu China pe piața bateriilor pentru vehicule electrice se luptă să…
Administrația Națională pentru Siguranța Traficului din SUA a anunțat luni că a lansat două noi investigații privind rechemările în service…
Xiaomi și-a majorat targetul de livrarări a vehiculelor electrice pentru a treia oară în acest an, urmărind acum să livreze…
Revista Auto Motor și Sport a aniversat 27 de ani de prezență pe piața din România. Și nu oricum, ci…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment