Da, sunt. Cele mai evidente la exterior sunt grila plină, ce integrează priza de încărcare, prizele de aer față înguste, luminile de zi LED în formă de săgeată și barele de protecție restilizate. În habitaclu, cea mai importantă schimbare este cea a tunelului central, care nu ce mai unește cu consola centrală, ca la hibrid și la PHEV, ci se termină la 10 cm de bord și găzduiește un selector nou, rotativ al cutiei de viteze, în locul manetei de la celelalte versiuni. Sistemul multimedia, deși are același ecran, a primit meniu nou, care înglobează funcțiile de sistemului de propulsie electric. În sfârșit, ca și la e-Soul, există padele pentru selectarea nivelului de regenerare a energiei și buton pentru selectarea modurilor de rulare.
Compania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii din lume, este dispusă să construiască o fabrică în SUA dacă…
Grupul Volkswagen și-a majorat cu 16% investiția în startup-ul Rivian ce produce vehicule electrice, ajungând la un total de 5,8…
Un studiu realizat de compania de cercetări de piață Rho Motion arată că vânzările mondiale de vehicule complet electrice și…
Industria transportului rutier necesită echipamente fiabile și eficiente, iar semiremorcile reprezintă una dintre cele mai căutate soluții. Semiremorcile sunt durabile…
Acțiunile Tesla au crescut luni cu peste 8%, continuând ascensiunea puternică de săptămâna trecută, determinată de optimismul crescând al investitorilor…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment