Test Renault ZOE Z.E. 50 R135 – Yin și Yang

Noul Renault ZOE Z.E. 50 - R135

Interiorul este, însă, complet nou și seamănă leit cu cele de pe Clio și Captur. Același sistem EasyLink cu display tactil de 9,3 inci (500 euro împreună cu navi și sunet Bose, standard vine cu display de 7 inci) și instrumentarul digital de 10 inci (care urmează să apară pe suorile convenționale) fac o impresie premium, în ton cu caracterul digitalizat și electrificat al lui ZOE. Pot să-mi comand și tapițerie din piele (1.000 euro), cu prețul renunțării la tapițeria standard, confecționată 100% din materiale reciclate. Apropo de materiale, cele de pe bord sunt în mare progres față de precedenta generație și ating nivelul celor de la Clio, însă fețele de uși și-au păstrat plasticul tare pe toată suprafața, mai puțin pe cotierele capitonate. A, și nu pot să-mi comand cotieră centrală, nici în față, nici în spate.

Noul Renault ZOE Z.E. 50 - R135

Dar îl iert pe francez, pentru că-mi aduce ofrandă pe consola floating schimbătorul  e-shifter (standard), știindu-mă atras de interioarele SF. Plus blocul elegant de comandă al climatizării de pe Duster, plus claviatura aferentă deasupra lui. Doar că, și în versiunea de top, aceasta are două butoane false, fără funcții (nu mai există nici sistem stop/start, nici sistem panoramic de camere video, ca la Duster).

Noul Renault ZOE Z.E. 50 - R135

Vezi care sunt cele mai ieftine mașini electrice din România!

 

Spațiul interior este identic cu al fostei generații, arhi-suficient la cap și puțin limitat la genunchi pentru pasagerii din spate, iar scaunele și bancheta au fost redesenate. Sunt foarte comode, moi, dar nu sunt profilate și, drept urmare, au reținere laterală slabă. Scaunele nu au nici reglaj pe înălțime, iar poziția de conducere este foarte înaltă, pentru că bateriile sunt așezate sub scaune și sub banchetă.

Noul Renault ZOE Z.E. 50 - R135

Se stă cu gambele aproape verticale, fapt care îi va mulțumi pe șoferii scunzi, dar care le va displăcea sportivilor. Cât despre facilități – patru mufe USB, trei mânere de viraj, două suporturi de pahare pe tunelul central și un încărcător wireless, toate standard, nu lasă loc de regrete.

Noul Renault ZOE Z.E. 50 - R135

Portbagaj vă doriți? 338 de litri primiți, pentru că spațiul de bagaje al lui ZOE Z.E. 50 nu este limitat de baterii, așa că este mai mare decât ați crede. Doar că, la culcarea spătarului, se formează un prag destul de pronunțat.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top