Introdus în 2011, motorul de 2198 cmc luptă din greu cu cele 2 tone ale cățărătorului britanic și cu aerodinamica sa aproape inexistentă. Dar nu astea-s atuurile marelui model: nimeni nu-și cumpără un Defender ca să bata recorduri pe Nordschleife. E o mașină mai degrabă preferată de pasionații de trial-uri off-road și de cei ginerii cu soacre prin sătucele unde nici curentul electric n-a ajuns. Bani să aibă: în funcție de echipare, modelul pornește de la 27.000 € și poate sări de 33.000 €. Odată cumpărată, mașina îl va răsplăti pe proprietar cu cele mai bune prestații posibile în regim off-road. Nu vă gândiți că puteți alege o variantă mai sprintenă, pentru că singura variantă disponibilă este cea de 2.2 litri și 122 CP.
Asociația Constructorilor Europeni e Automobile (ACEA) atrage atenția autorităților asupra înrăutățirii perspectivelor pentru piața vehiculelor electrice și cere o acțiune…
Stellantis a prezentat o nouă tehnologie concepută pentru a ajuta la tranziția către vehiculele complet electrice. Compania a dezvăluit platforma…
Northvolt, un jucător-cheie în eforturile Europei de a concura cu China pe piața bateriilor pentru vehicule electrice se luptă să…
Administrația Națională pentru Siguranța Traficului din SUA a anunțat luni că a lansat două noi investigații privind rechemările în service…
Xiaomi și-a majorat targetul de livrarări a vehiculelor electrice pentru a treia oară în acest an, urmărind acum să livreze…
Revista Auto Motor și Sport a aniversat 27 de ani de prezență pe piața din România. Și nu oricum, ci…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment