Nu ne miră prezența modelului de oraș în top 4. E însă de mirare că versiunea de 61 CP este aleasă de anumiți clienți în defavoarea celei care dezvoltă 10 cai în plus la aceeași capacitate, pentru o diferență de doar 552 de euro (11.250 vs. 11.802 €). Și asta pentru că, în afara prețului mai mic, abslout nimic nu nu înclină balanța în favoarea motorului mai slab. Dacă folosiți cu precădere mașina la drumurile în afara orașului, deși spațiul pe banchetă nu e cel mai generos, atunci nu mai stați pe gânduri și luați direct motorul turbo de 0.9 litri și 90 CP, cu 12.690 €.
Profitabilitatea BMW a suferit un declin puternic în trimestrul al treilea, coborând la cel mai scăzut nivel din ultimii patru…
Studiul Goodyear arată că șoferii români sunt mai preocupați de siguranța condusului în condiții de iarnă decât media europeană, prin…
Atacurile de tip „quishing” sunt noua ameninţare digitală care vizează deţinătorii de maşini electrice. pentru a fura detaliile de plată…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Nio intenționează să lanseze primul său vehicul hibrid în 2026, modelul fiind vândut exclusiv pe piețele internaționale precum Europa, Orientul…
Într-un anunț surprinzător, Hyundai Motor Europe a menționat astăzi că actualul director de marketing și vânzări Dacia, Xavier Martinet, îi…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment