Toyota este cel mai valoros brand din industria auto în clasamentul anual alcătuit de Interbrands. Constructorul nipon și-a reluat poziția de lider printre producătorii de mașini după ce fusese depășită anul trecut de Mercedes-Benz.
Toyota, cu o valoare estimată la 53.404 milioane de dolari se poziționează prima printre constructorii de mașini, dar a șaptea în clasamentul general condus de Apple, Google și Amazon. Este urmată îndeaproape de Merceds-Benz, cu 48.601 milioane de dolari. Următoarea pe listă este chiar marea rivală a constructorului premium din Stuttgart, BMW, cu 41.006 milioane, clasată însă, în topul general, pe poziția a 13-a.
Chiar în afara podiumului rezervat companiilor producătoare de mașini este Honda, urmată de americanii de la Ford și de asiaticii de la Hyundai și Nissan. Vine din urmă Volkswagen, iar pe urmele sale calcă Audi și Porsche.
Aleargă Kia (6.925 de milioane de dolari) să prindă un loc în top 10, braț la braț cu Ferrari (5.760 milioane de dolari) și cu MINI (5.254 de milioane de dolari).
Top 10 cele mai valoroase brand-uri auto