Top 5 automobile exotice care nu au ajuns la Geneva

Top 5 automobile exotice care nu au ajuns la Geneva

Salonul Auto de la Geneva este bine-cunoscut drept „patron” al modelelor exotice – și chiar dacă nu au mai ajuns acolo asta nu înseamnă că noi nu ne putem alege un top 5 al favoritelor.

Despre luxosul Bentley Bacalar sau despre extremele Koenigsegg Jesko Absolut și Gemera am discutat deja. Ele ocupă deja un loc clar în inima pasionaților. Însă trebuie să le acordăm un moment de glorie și un top 5 acelor exotice care ar fi strălucit oricum doar la Geneva. Pentru a fi cât mai corecți, vom livra acest top 5 al modelelor exotice de la Geneva strict în ordine alfabetică.

Top 5 automobile exotice care nu au ajuns la Geneva

BAC Mono – un automobil cu adevărat unic, prezentat într-o nouă iterație. Briggs Automotive Company (BAC) a dezvoltat un nou design, a adăugat mai multă putere și a redus în continuare masa. Propulsorul cu patru cilindri, de 2,3 litri – de la Mountune – este conform cu normele UE și dezvoltă 332 CP / 400 Nm (+27 CP). BAC a modificat șasiul, cutia și noul Mono ajunge la 60 mph (96 km/h) în doar 2,7 secunde! Viteza maximă este de 274 km/h. Și mai bine, prețul este de doar 165.950 £.

Top 5 automobile exotice care nu au ajuns la Geneva

Brabus 800 Adventure XLP – Nu doar Mansory a descoperit rețeta succesului în Clasa G. Brabus era pregătit să aducă la Geneva propriul pickup. 800 Adventure XLP a fost, odinioară, un Mercedes-AMG G63. Acum are aproximativ 800 CP și 1000 Nm – ba chiar și o dronă Wingcopter în spate. Pentru a deveni un pickup încăpător, Brabus a operat numeroase modificări. Ampatamentul a fost extins cu 50 cm, iar bena are structură din oțel și pereți din fibră de carbon. Sprintul la 100 km/h durează doar 4,8 secunde, însă viteza maximă este limitată la 210 km/h din cauza pneurilor AT de pe jantele de 22 inch. Suficient, am spune noi…

Am ajuns aproape de jumate, mai avem bunătăți exotice

Czinger 21C – Am mai vorbit despre acest model, însă un top 5 cu exotice de la Geneva nu ar fi fost complet fără el. Este un hypercar din California, cu propulsie hibridă și locuri în tandem. Are un V8 de 2,88 litri care urcă până la 11.000 rpm. Plus un motor electric pentru un total de 1233 CP. Bateriile sunt Litiu-titan, iar masa totală ajunge la doar 1250 kg. Drept urmare, performanțele sunt strălucite. Un 0-100 km/h durează 1,9 secunde. Sfertul de milă doar 8,1 secunde. Iar primii 300 km/h sunt atinși în 15 secunde, în drum spre o Vmax de 432 km/h!

Top 5 automobile exotice care nu au ajuns la Geneva

Hispano Suiza Carmen Boulogne – Marca renăscută a debutat – online, ca restul lumii – o versiune nouă a controversatului hypercar Carmen. Varianta Boulogne crește puterea de la 1006 la 1100 CP pentru un 0-100 km/h în 2,6 secunde. În plus, este cu 60 kg mai ușoară. Păstrează același design îndoielnic și vor fi produse doar cinci exemplare. Exclusivitatea are și un preț – 1,65 milioane de euro.

Morgan Plus Four – Iată și primul model turbo, în patru cilindri, de la Morgan. Poate nu ați observat, însă Plus Four este o generație nouă a modelului intitulat în trecut Plus 4. Schimbările stilistice sunt la fel de subtile, însă Morgan promite că mai există doar 3% componente comune. Îi credem pe cuvânt. Morgan Plus Four are un loc clar în Top 5 exotice de la Geneva. Cu tot cu noua arhitectură bogată în aluminiu. Sau propulsorul turbo, în patru cilindri, de 2 litri – de la BMW. În format britanic, acesta dezvoltă 255 CP și 400 Nm.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top