Statul român susține din plin achiziția de mașini electrice prin programul Rabla. Astfel, în 2017, programul Rabla Plus prezintă, pentru prima dată, un nivel mult mai ridicat al susținerii achiziției de autoturisme mai puțin poluante, dar mai ales de autoturisme electrice și hibride, fiind astfel comparabil cu cele practicate de cele mai dezvoltate state europene.
Astfel, pentru achiziționarea de mașini electrice, persoanele care vor să acceseze finanțarea prin Rabla Plus și au acasă o mașină mai veche de 8 ani nu trebuie neapărat să o caseze. Ei pot merge direct la dealer și să solicite subvenția de 10.000 de euro. În schimb, cei care au acasă o mașină mai veche de 8 ani și vor să o caseze, pot adăuga la subvenția de 10.000 de euro încă 6.500 de lei (1500 euro) obținuți din casarea vechii mașini. Dar care sunt cele mai ieftine cinci mașini electrice pe piața din România? Iată-le mai jos!
1. VW e-up – 25.837 euro
Cel mai ieftin model electric de pe piața românească oferă o autonomie declarată de 160 km, grație bateriei de 18,7 kWh. Accelerația de 12,4 secunde asigurată de motorul de 82 CP este arhi-suficientă pentru rularea urbană, iar dispunerea bateriilor în podea coboară centrul de greutate.
Problemele tehnice cu care se confruntă Registrul Auto Român (RAR) continuă, însă instituția a anunțat reluarea activități la stațiile ITP.…
Gigantul chinez al vehiculelor electrice BYD a anunțat că va lansa o nouă generație de baterii „blade” în 2025. ……
Northvolt, producătorul suedez de celule de baterii pentru vehicule electrice, a anunțat că și-a înaintat cererea de intrare în faliment…
Raportul ACAROM cu privire la producția de mașini a României arată că, în perioada ianuarie - octombrie 2024 au fost…
Registrul Auto Român (RAR) a oprit ieri activitatea la toate sediile sale din țară din cauza unui „incident tehnic”. Și…
Nu este un secret faptul că noua eră Dacia, sub umbrela Renault, a pornit cu ideea de a oferi “țărilor…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment