Micul leu pare un autoturism convențional, tocmai pentru că platforma modulară e-CMP este capabilă să ascundă bateriile sub scaune și sub banchetă fără a da de bănuit asupra sursei de energie. Astfel, rămân 265 l din portbagaj, o valoare care permite și deplasări extraurbane fără grija spațiului. Mai ales că bateria de 50 kWh (47,5 utilizabili) asigură o autonomie medie reală de 295 km (340 km WLTP declarați), iar dacă mergeți în oraș, puteți atinge real și 450 km!
Extrem de important – bateria se poate încărca la surse de curent continuu de 100 kW, fiind necesare doar 28 minute până la 80%, sau la AC cu 7,4 kW, caz în care bateria se încarcă complet în 7h45m.
Dinamica dată de cei 136 CP, combinați cu masa de numai 1.455 kg este interesantă: 0-100 km/h în 8,1 s și o viteză maximă de 150 km/h.
Jocurile de noroc sunt fun, dar vin și cu niște chestii mai tricky. Poți să te simți ca regele lumii…
Hai să discutăm serios despre jocuri de noroc cu dealer live. Dacă ești genul care adoră vibe-ul dintr-un cazinou adevărat…
Achiziția unui BMW rulat poate fi o decizie extrem de avantajoasă pentru cei care își doresc o mașină premium, fără…
La doar câteva săptămâni după ce a anunțat despărțirea de directorul său general, Carlos Tavares, grupul Stellantis este gata să…
Partidul Popular European vrea o modificare a țintelor de reducere a emisiilor de CO2 provenite de la automobile, punând în…
Multe mine de litiu, în special cele deținute de operatori chinezi, continuă activitatea în ciuda prețurilor scăzute care, în mod…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment