Nu e ieftină, nu e mare, dar ce bine arată! Are o baterie de 35,5 kWh brut (32 kWh net), care promite o autonomie WLTP de 220 km (probabil spre 200 km real pe traseu mixt și 300 km în oraș) și care se încarcă de la o priză de curent CCS până la 80% în 30 de minute. La priza de curent alternativ, bateria suportă maxim 6,6 kW, adică va fi încărcată complet în 5h45m.
Nici un strop din spiritul Honda nu s-a pierdut: accelerația 0-100 km/h durează 8,3 s, iar viteza maximă atinge 145 km/h, grație motorului electric de 154 CP și 315 Nm.
Este foarte compactă (la 3,89 m lungime face parte din clasa mini), iar greutatea de 1.537 kg combinată cu propulsia pe puntea spate și cu diametrul de bracaj de numai 9,2 m asigură o agilitate crescută.
Pe site-ul importatorului, versiunea Advance este singura disponibilă pentru comenzi, însă este posibil ca în viitor să fie oferită și varianta de bază, al cărei preț ar putea fi mai redus cu aproximativ 3.000 de euro și care are un motor ceva mai puțin puternic, de 136 CP. Bateria este, însă, identică cu cea a versiunii Advance.
A împânzit site-urile de vehicule second, dar e bun de ceva Ford Focus? Are tot ce-i trebuie ca să te…
Grupul auto francez Renault, din care face parte și Dacia, își dorește să respecte normele europene cu privire la emisiile…
Producătorul de anvelope Goodyear Tire & Rubber a anunțat că a semnat un acord definitiv de vânzare a mărcii Dunlop…
Se știe că mașinile electrice recuperează energia la decelerare. Dar câtă anume? Și mai ales recuperează toate la fel?…
Afeela, marca de vehicule electrice a parteneriatului Sony - Honda, a deschis catalogul de comenzi. Varianta „de bază” costă 89.900…
Acest argou american, care se traduce convențional prin „entuziasmant, incitant, dătător de energie“, descrie cel mai bine spiritul lui BMW…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment