Vărul lui e-Niro folosește aceeași platformă cu acesta, însă nu este un crossover, precum modelul Kia, ci un liftback. Capota motorului și hayonul din aluminiu, precum și structura cu oțel de înaltă rezistență mențin greutatea la 1.420 kg, în condițiile unei caroserii spațioase și a portbagajului de 357-1.417 l. Rularea silențioasă este amplificată de coeficientul aerodinamic de 0,24.
Coreeanul nu primește decât propulsia standard de pe e-Niro, cea de 136 CP, cu baterie de 38,3 kWh. Toate datele legate de dinamică și autonomie sunt, astfel, asemănătoare cu cele de pe cel mai slab e-Niro.
O electrică și capabilă, și accesibilă e greu să găsești în zilele noastre, ai zice. Asta, dacă nu te referi…
BAIC Beijing BJ30, SUV-ul compact recent intrat pe piața românească, este o combinație de pachet tehnologic avansat, performanțe off-road și…
Dacia Sandero nu mai poate pierde poziția de lider al clasamentului celor mai vândute mașini din Europa în 2024. Printre…
FCA US, divizia americană a grupului Stellantis a decis să plătească penalități de 4,2 milioane de dolari pentru a opri…
Dacă anul ăsta ajung cadourile mai repede sub brad, știm cine e vinovatul. BMW-ul i4 Racing, supranumit „Elsa”. Sania Moșului…
La doi ani de la lansarea proiectului a fost livrat primul dintre cele 33 de exemplare ale noii mașini construite…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment