Uitați-vă bine: un SUV compact de 4.395 mm, full-electric, care cântărește numai 1.657 kg. Cum a reușit Mazda să transfere conceptul Skyactiv primului model electric din gamă? În principal, folosind o baterie mai mică, de 35,5 kWh (32 kWh net). De ce așa mică? Aflați aici!
Autonomia WLTP de 200 km (probabil 180 km în realitate) este suficientă, dacă ținem cont că europenii parcurg, în medie, 50 km zilnic. Partea pozitivă este că, la 50 kW, bateria se încarcă până la 80% în numai 31 min, în timp ce 5h45m petrecute la priza de curent alternativ încarcă complet bateria de la zero.
Marea particularitate a modelului nipon este lipsa stâlpului central, combinată cu ușile ”suicide” pe spate, filozofie preluată de la RX-8.
Nissan și Honda analizează posibilitatea consolidării legăturilor, care ar putea include o fuziune, ca răspuns la creșterea concurenței din partea…
ATM Ventures, divizia de investiții a grupului Autonom deținut de frații Marius și Dan Ștefan, a investit în Meridian Taxi,…
Volkswagen și sindicatele germane vor ajunge la un acord în primele ore ale zilei de miercuri sau vor suspenda negocierile…
Producătorii europeni de automobile cresc prețurile mașinilor pe benzină și oferă reduceri la vehiculele electrice ca răspuns la reglementările mai…
„Marginal gains“ este o tactică a cărei valoare a fost verificată în ciclism și pe care Honda o aplică în…
Când Juke apare în peisaj, plictiseala se evaporă. Culorile și sunetul, materialele fine și atitudinea jucăușă te fac să lași…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment