Eco

Top: cele mai ieftine mașini electrice din România

7. VW e-Golf – 33.142 euro (23.142 euro prin Rabla Plus)

Iată și primul model din top gândit pentru propulsia clasică și convertit la propulsia electrică. e-Golf are bateriile poziționate în podea, sub banchetă și au invadat chiar și portbagajul, ”arestând” 39 de litri din volumul util. Chiar și așa, e-Golf dispune de 341 l pentru bagaje.

e-Golf

Pachetul de acumulatori totalizează 35,8 kWh brut (32 kWh folosibili), care garantează o autonomie WLTP de 230 km (190 km mixt și 285 urban în mod real) și care pot fi încărcați la 40 kW în 36 minute până la 80%, și la curent alternativ cu până la 7,2 kW în 5h15m până la 100%.

Citește aici testul cu e-Golf!

Cei 136 CP permit o accelerație 0-100 km/h în 9,6s și o viteză maximă de 150 km/h. Deși are o construcție convențională, e-Golf cântărește la gol numai 1.540 kg.

Pagină: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Bogdan Grigorescu

Leave a Comment

Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Articole recente

LG Energy Solution și JSW din India discută un proiect de baterii în valoare de 1,5 miliarde de dolari

LG Energy Solution din Coreea de Sud este în discuții cu JSW Energy din India pentru a înființa o societate…

3 săptămâni în urmă

Lamborghini amână lansarea primului model electric pentru 2029

Lamborghini a amânat lansarea primului său vehicul complet electric până în 2029, invocând faptul că piața mașinilor sport de lux…

3 săptămâni în urmă

Dacia, 10.000 de comenzi online în 2024

Dacia a înregistrat în acest an 10.000 e comenzi prin platforma sa de e-commerce, clienții având opțiunea de a plăti…

3 săptămâni în urmă

Test de stabilitate – Curbe periculoase

Probelor de dinamică pe care le realizăm, de obicei, pe pista noastră din Vairano, le adăugăm azi unul extrem de…

3 săptămâni în urmă

Primul contact cu noul Mercedes-Benz CLA

Colegii de la Quattroruote au urcat la bordul viitorului Mercedes CLA, așteptat în 2025, pentru o foarte scurtă experiență ca…

3 săptămâni în urmă

De ce a plecat Carlos Tavares de la Stellantis

Într-un interviu acordat publicației portugheze Expresso, Carlos Tavares susține că a părăsit brusc, dar „amiabil” conducerea grupului Stellantis. … De…

3 săptămâni în urmă