Iată și primul model din top gândit pentru propulsia clasică și convertit la propulsia electrică. e-Golf are bateriile poziționate în podea, sub banchetă și au invadat chiar și portbagajul, ”arestând” 39 de litri din volumul util. Chiar și așa, e-Golf dispune de 341 l pentru bagaje.
Pachetul de acumulatori totalizează 35,8 kWh brut (32 kWh folosibili), care garantează o autonomie WLTP de 230 km (190 km mixt și 285 urban în mod real) și care pot fi încărcați la 40 kW în 36 minute până la 80%, și la curent alternativ cu până la 7,2 kW în 5h15m până la 100%.
Cei 136 CP permit o accelerație 0-100 km/h în 9,6s și o viteză maximă de 150 km/h. Deși are o construcție convențională, e-Golf cântărește la gol numai 1.540 kg.
LG Energy Solution din Coreea de Sud este în discuții cu JSW Energy din India pentru a înființa o societate…
Lamborghini a amânat lansarea primului său vehicul complet electric până în 2029, invocând faptul că piața mașinilor sport de lux…
Dacia a înregistrat în acest an 10.000 e comenzi prin platforma sa de e-commerce, clienții având opțiunea de a plăti…
Probelor de dinamică pe care le realizăm, de obicei, pe pista noastră din Vairano, le adăugăm azi unul extrem de…
Colegii de la Quattroruote au urcat la bordul viitorului Mercedes CLA, așteptat în 2025, pentru o foarte scurtă experiență ca…
Într-un interviu acordat publicației portugheze Expresso, Carlos Tavares susține că a părăsit brusc, dar „amiabil” conducerea grupului Stellantis. … De…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment