Cel mai fâșneț model din top are o greutate de numai 1.365 kg, și o lungime de 3.845 mm. Adică gabarit și greutate mai mici decât la Honda e, garanții ale unei agilități de neegalat! Firește, bateria este mai mică (32,6 kWh brut, 28,9 kWh net), iar autonomia medie WLTP, de 234 km, poate scădea la 185 km în condiții reale (280 km urban).
Micul acumulator are nevoie de 28 min. la o sursă de 50 kW pentru a se încărca până la 80% și de numai 3h15m la sursele AC de 11 kW.
Motorul de 184 CP (ca la BMW i3s) îl împinge pe micul lord până la 100 km/h în 7,5 s și se oprește din accelerat la 150 km/h. Detaliile exterioare de design îl delimitează de versiunile convenționale, prin utilizarea jantelot aero cu 4 spițe și prin accentele galbene ale elementelor de stil.
Renault a prezentat o reîncarnare electrizantă a unuia dintre cele mai emblematice vehicule ale sale: Renault 5 Turbo 3E. Această…
Comisia Europeană nu ia în considerare nicio modificare a politicilor sale de reducere a emisiilor de CO2 pentru autovehicule, în…
Producătorul chinez de vehicule electrice Nio se concentrează pe îmbunătățirea eficienței și a controlului costurilor, în timp ce se străduiește…
CATL, cel mai mare producător de baterii din lume, oferă sprijin financiar furnizorilor săi pentru a accelera inovarea în materie…
Specialistul în sisteme de frânare Brembo și marele grup producător de anvelope Michelin au semnat un acord global pentru a…
Industria auto s-a remarcat de-a lungul timpului prin avansul tehnologic și ingeniozitatea autoturismelor. Printre cele mai dorite autovehicule în rândul…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment