Topul este încheiat de VW Passat, constructorul german reușind, astfel, performanța de a intra cu două modele din segmente diferite în clasament. Comparativ cu Golf GTE, limuzina de clasă medie este sensibil mai puternică (218 CP versus 204 CP), dar autonomia electrică rămâne identică: 50 km. Propulsia este asigurată de același tandem termic-electric: motor TSI de 1,4 litri și 156 CP (+ 6 CP), plus motor electric de 116 CP (+ 14 CP). VW anunță un consum mediu de 1,6 l/100 km și emisii CO2 de 37 g/km.
Compania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii din lume, este dispusă să construiască o fabrică în SUA dacă…
Grupul Volkswagen și-a majorat cu 16% investiția în startup-ul Rivian ce produce vehicule electrice, ajungând la un total de 5,8…
Un studiu realizat de compania de cercetări de piață Rho Motion arată că vânzările mondiale de vehicule complet electrice și…
Industria transportului rutier necesită echipamente fiabile și eficiente, iar semiremorcile reprezintă una dintre cele mai căutate soluții. Semiremorcile sunt durabile…
Acțiunile Tesla au crescut luni cu peste 8%, continuând ascensiunea puternică de săptămâna trecută, determinată de optimismul crescând al investitorilor…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment