În măsurătorile noastre apare bateria veche de 90 kWh în timp ce acum este disponibilă bateria nouă de 100 kWh.
Cu bateria veche de 90 kWh, autonomia oficială era de 505 km iar cea reală de 340 km.
Citește testul cu Tesla Model S P90D
Cu bateria nouă de 100 kWh Tesla anunță o autonomie WLTP de 610 km, ceea ce înseamnă că în mod real autonomia trece probabil de 400 km, cifră atinsă și de mai compactul Tesla Model 3.
Există și o versiune Performance cu pachetul Ludicrous care începe de la 102.700 euro.
Autonomie oraș 335 km
Autonomie drum național 340 km
Autonomie autostradă 350 km
Autonomie medie 340 km
Media omologată este de 505 km.
Diferența față de media omologată 165 km
Cum alegi autoturismul perfect pentru călătorii de iarnă sigure și confortabile? Odată cu venirea iernii, alegerea unui vehicul potrivit devine…
Stellantis, constructorul auto franco-italian rezultat în urma fuziunii din 2021 dintre Fiat-Chrysler și PSA (Peugeot), se confruntă cu o provocare…
În încercarea de a reduce emisiile poluante, Dacia va dota modelele sale cu tracțiune integrală cu un sistem electrificat amplasat…
Un consorțiu format din E-On, ZSE și Eldrive va beneficia de o finanțare de 45 de milioane de euro pentru…
Uzina Mini din Oxford va avea întârzieri la începerea producției de vehicule electrice din cauza scăderii vânzărilor de EV la…
Adrian Sandu, secretarul general al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), consideră că ar trebui eliminată diferențierea Clasic -…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment