Teste auto

Top vehicule electrice cu cea mai mare autonomie reală: cu cât mint producătorii

4. Tesla Model S P90D (de la 86.800 euro) –  autonomie reală 340 km

În măsurătorile noastre apare bateria veche de 90 kWh în timp ce acum este disponibilă bateria nouă de 100 kWh.

Cu bateria veche de 90 kWh, autonomia oficială era de 505 km iar cea reală de 340 km.

Citește testul cu Tesla Model S P90D

Cu bateria nouă de 100 kWh Tesla anunță o autonomie WLTP de 610 km, ceea ce înseamnă că în mod real autonomia trece probabil de 400 km, cifră atinsă și de mai compactul Tesla Model 3.

Există și o versiune Performance cu pachetul Ludicrous care începe de la 102.700 euro.

Autonomie oraș 335 km 
Autonomie drum național 340 km 
Autonomie autostradă 350 km 
Autonomie medie 340 km 

Media omologată este de 505 km.
Diferența față de media omologată 165 km

Tesla Model S

Pagină: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Razvan Magureanu

Leave a Comment

Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Articole recente

Ce mașini sunt ideale pentru închiriere pe timp de iarnă?

Cum alegi autoturismul perfect pentru călătorii de iarnă sigure și confortabile? Odată cu venirea iernii, alegerea unui vehicul potrivit devine…

2 săptămâni în urmă

Stellantis se confruntă cu dilema mărcilor din grup în timp ce caută un nou CEO

Stellantis, constructorul auto franco-italian rezultat în urma fuziunii din 2021 dintre Fiat-Chrysler și PSA (Peugeot), se confruntă cu o provocare…

2 săptămâni în urmă

Dacia, cu viitorul sistem Hybrid 4×4, în teste în Spania

În încercarea de a reduce emisiile poluante, Dacia va dota modelele sale cu tracțiune integrală cu un sistem electrificat amplasat…

2 săptămâni în urmă

Proiectul Drive.E va duce la instalarea a 1.400 de noi puncte de încărcare pentru vehicule electrice

Un consorțiu format din E-On, ZSE și Eldrive va beneficia de o finanțare de 45 de milioane de euro pentru…

2 săptămâni în urmă

Mini întârzie producția de modele electrice la Oxford

Uzina Mini din Oxford va avea întârzieri la începerea producției de vehicule electrice din cauza scăderii vânzărilor de EV la…

3 săptămâni în urmă

ACAROM își dorește un program Rabla derulat pe cinci ani

Adrian Sandu, secretarul general al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), consideră că ar trebui eliminată diferențierea Clasic -…

3 săptămâni în urmă