În măsurătorile noastre apare bateria veche de 90 kWh în timp ce acum este disponibilă bateria nouă de 100 kWh.
Cu bateria veche de 90 kWh, autonomia oficială era de 505 km iar cea reală de 340 km.
Citește testul cu Tesla Model S P90D
Cu bateria nouă de 100 kWh Tesla anunță o autonomie WLTP de 610 km, ceea ce înseamnă că în mod real autonomia trece probabil de 400 km, cifră atinsă și de mai compactul Tesla Model 3.
Există și o versiune Performance cu pachetul Ludicrous care începe de la 102.700 euro.
Autonomie oraș 335 km
Autonomie drum național 340 km
Autonomie autostradă 350 km
Autonomie medie 340 km
Media omologată este de 505 km.
Diferența față de media omologată 165 km
Marca Citroen a grupului Stellantis devine tot mai clar, de la un an la altul, un concurent pentru Dacia. Viitorul…
Procurorii americani investighează dacă Tesla a indus în eroare investitorii și consumatorii cu privire la capacitățile sistemelor sale Autopilot și…
Flota dumneavoastră de vehicule comerciale se confruntă zilnic cu provocări variate, astfel că fiecare vehicul trebuie să fie în stare…
Cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year – a ajuns la etapa finaliste. Cei…
Euro NCAP a dat publicității rezultatele unui nou set de teste de siguranță care au vizat modelele Cupra Tavascan, MG…
HORSE Romania, parte a companiei HORSE, la rândul său divizie a HORSE Powertrain Limited, entitatea formată de grupurile Renault, Geely…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment