În măsurătorile noastre apare bateria veche de 90 kWh în timp ce acum este disponibilă bateria nouă de 100 kWh.
Cu bateria veche de 90 kWh, autonomia oficială era de 505 km iar cea reală de 340 km.
Citește testul cu Tesla Model S P90D
Cu bateria nouă de 100 kWh Tesla anunță o autonomie WLTP de 610 km, ceea ce înseamnă că în mod real autonomia trece probabil de 400 km, cifră atinsă și de mai compactul Tesla Model 3.
Există și o versiune Performance cu pachetul Ludicrous care începe de la 102.700 euro.
Autonomie oraș 335 km
Autonomie drum național 340 km
Autonomie autostradă 350 km
Autonomie medie 340 km
Media omologată este de 505 km.
Diferența față de media omologată 165 km
Grupul Mercedes-Benz urmează să își intensifice măsurile de reducere a costurilor în urma unei scăderi semnificative a profiturilor din cauza…
Impresionează printr-o senzație de indestructibilitate, și cam atât. Ford Explorer este, pentru mine, cea mai low-profile mașină din Eurocharge, care…
Stellantis a confirmat recent că noua Lancia Gamma va fi produsă la uzina sa Melfi din Italia începând din 2026.…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Raportul ACAROM cu privire la producția de mașini a uzinelor de automobile din România în luna septembrie arată o majorare…
Renault a anunțat încheierea celei de a treia ediții a Renaulution Shareplan prin care angajații grupului pot prelua acțiuni ale…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment