Mercedes EQC utilizează punțile și arhitectura de la Mercedes GLC dar partea frontală este adaptată propulsiei electrice. Este un SUV electric de clasă medie cu bateria între punți și două motoare electrice.
Citește testul cu Mercedes EQC
Bateria are 80 kWh, fiind ceva mai mică decât la rivali dar Mercedes a acordat atenției maximizării autonomiei oferind modul Maximum range.
Un punct de presiune de pe cursa pedalei de accelerație dă indicii șoferului să nu apese mai mult accelerația pentru a nu depăși viteza maximă prestabilită.
Bateria de 80 kWh se poate încărca de la stații DC de până la 110 kW dar la stații AC poate încărca cu maxim 7,6 kW.
Autonomie oraș 354 km
Autonomie drum național 372 km
Autonomie autostradă 288 km
Autonomie medie 335 km
Media omologată este de 414 km.
Diferența față de media omologată este de 79 km
Compania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii din lume, este dispusă să construiască o fabrică în SUA dacă…
Grupul Volkswagen și-a majorat cu 16% investiția în startup-ul Rivian ce produce vehicule electrice, ajungând la un total de 5,8…
Un studiu realizat de compania de cercetări de piață Rho Motion arată că vânzările mondiale de vehicule complet electrice și…
Industria transportului rutier necesită echipamente fiabile și eficiente, iar semiremorcile reprezintă una dintre cele mai căutate soluții. Semiremorcile sunt durabile…
Acțiunile Tesla au crescut luni cu peste 8%, continuând ascensiunea puternică de săptămâna trecută, determinată de optimismul crescând al investitorilor…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment