Mercedes EQC utilizează punțile și arhitectura de la Mercedes GLC dar partea frontală este adaptată propulsiei electrice. Este un SUV electric de clasă medie cu bateria între punți și două motoare electrice.
Citește testul cu Mercedes EQC
Bateria are 80 kWh, fiind ceva mai mică decât la rivali dar Mercedes a acordat atenției maximizării autonomiei oferind modul Maximum range.
Un punct de presiune de pe cursa pedalei de accelerație dă indicii șoferului să nu apese mai mult accelerația pentru a nu depăși viteza maximă prestabilită.
Bateria de 80 kWh se poate încărca de la stații DC de până la 110 kW dar la stații AC poate încărca cu maxim 7,6 kW.
Autonomie oraș 354 km
Autonomie drum național 372 km
Autonomie autostradă 288 km
Autonomie medie 335 km
Media omologată este de 414 km.
Diferența față de media omologată este de 79 km
Așa cum am menționat în articolele anterioare, dedicate celui mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The…
Raportul financiar al grupului Renault pentru primele nouă luni din 2024 relevă faptul că marca Dacia a vândut cu 1,5%…
Raportul financiar al grupului Renault pentru primele ouă luni din 2024 arată o creștere cu 0,8% a cifrei de afaceri…
Producătorii auto chinezi intenționează să își mărească capacitatea anuală de producție în unități din străinătate de la 1,2 milioane de…
Donald Trump a promis stimulente fiscale pentru achiziționarea de vehicule fabricate în America, în timp ce își face campanie electorală…
Tesla Model Y este cel mai vândut model complet electric de pe piața europeană în primele nouă luni din 2024.…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment