La fel ca și în cazul lui Model s, în măsurători apare bateria veche de 90 kWh în timp ce acum se comercializează bateria nouă de 100 kWh cu două versiuni: cea de bază de 421 CP de la 91.700 euro și cea de top Performance cu 610 CP.
Versiunea de 421 CP avea o autonomie NEDC de 489 km în timp ce noua baterie oferă o autonomie de 507 km WLTP.
Autonomie oraș 327 km
Autonomie drum național 368 km
Autonomie autostradă 288 km
Autonomie medie 324 km
Media omologată este de 489 km.
Diferența față de media omologată este de 165 km.
Modelul Dacia Spring Cargo a fost prezentat în Marea Britanie devenind cel mai accesibil astfel de vehicul de pe piață.…
Efect al disputelor dintre UE și China pe tema importurilor de mașini electrice, Leapmotor International ar putea schimba locul de…
Toyota a dezvăluit planuri de a-și crește producția anuală de vehicule în China la cel puțin 2,5 milioane de unități…
Când două companii precum Polaris Off Road și Pro Armor își dau mâna, rezultatul nu poate fi decât impresionant. Polaris…
Te simți atras de gheare și colți și parcă ți-ar face cu ochiul o felină, dar nu știi…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment