Jaguar a avut o abordare radicală cu I-Pace construit pe o platformă dedicată în timp ce Mercedes EQC și Audi e-tron utilizează platforme derivate din unele convenționale.
Citește testul cu Jaguar I-Pace
A ieșit pe piață primul și a reușit să obțină cele mai bune vânzări din segment.
Bateria de 90 KWh poate fi încărcată la stații DC de până la 100 kW sau la stații de curent AC cu până la 7,6 kWh.
Autonomie oraș 388 km
Autonomie drum național 354 km
Autonomie autostradă 241 km
Autonomie medie 317 km
Media omologată este de 415 km.
Diferența față de media omologată este de 98 km.
Un fel de melanj între vehemența lui SQ5 și atitudinea sobră a mărcii, translatat în era electrificării, asta oferă Q6…
Industria auto globală a cunoscut o creștere semnificativă în direcția electrificării, iar China joacă un rol crucial, contribuind cu două…
Oprește tot ce faci și închide ochii! Se face că plutești în cel mai relaxat șezlong pe norișorul nr. 9,…
Prezentă la București, cu ocazia Forumului Mobilității Sustenabile și Accesibile, Sigrid de Vries, director general al ACEA, a explicat cât…
Uzina Audi din Bruxelles ar putea deveni prima uzină a Grupului Volkswagen din Europa care va pune lacătul. Marca premium…
Mergând pe urmele F40, F50, Enzo și LaFerrari, noul Ferrari F80 devine vârful de gamă al exclusivistului constructor italian. Chiar…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment