Bridgestone înţelege nevoile specifice pentru anvelope moto ale motocicliştilor. Fie că faceţi turul Alpilor sau preferaţi traseele off-road, anvelopele Bridgestone combină rezistenţa şi siguranţa, oferind o excelentă aderenţă, echilibru şi capacitate de viraj.
Din experienţa Bridgestone s-au născut Battlax T30, dedicate celor care iubesc adevărata plăcere de a călători, Exedra Max pentru motocicletele de categorie grea şi care parcurg distanţe lungi şi Battlax V01 concepute pentru începători şi motociclişti de clasă medie pentru curse în circuit.
BATTLAX Sport Touring T30
Cele mai recente anvelope din gama BATTLAX cu tehnologie bazată pe conceptul Bridgestone pentru anvelope de curse MotoGP™. Conceptul de dezvoltare al noilor T30 este acela de a oferi motocicliştilor adevărata plăcere de a călători, cu manevrabilitate şi aderenţă pe suprafaţă uscată îmbunătăţite, comparativ cu cele anterioare BT023. Pentru a realiza acest lucru, Bridgestone a dezvoltat un nou material compozit, o nouă construcţie şi un nou profil al benzii de rulare, toate optimizate pentru o mai bună rigiditate şi aderenţă a bandei de rulare.
Bridgestone a conceput noul compozit T30 ca fiind similar cu cel al anvelopelor de curse MotoGP™, măsurând intervalul de temperatură în care anvelopa va rula, creând apoi combinaţia optimă pentru acest interval. Aceasta a dus la dezvoltarea polimerilor RC (uzura pneurilor de motocicletă), un compus care se bazează pe tehnologia exclusivă “NanoPro-Tech” a companiei.
Această tehnologie revoluţionară oferă aderenţă şi performanţă îmbunătăţită în aplicaţiile reale ale temperaturii de utilizare. În ceea ce priveşte profilul benzii de rulare, Bridgestone a conceput partea din faţă cu caneluri perpendiculare: drepte în mijloc şi înclinate spre umărul anvelopei, asigurând o manevrabilitate rapidă şi uşoară. Modelul anvelopei din spate combină umerii plaţi cu canelurile “curbate”, ceea ce oferă o aderenţă de înclinare mai bună la viraje.
Anvelope moto Exedra Max Touring
Anvelopele touring Exedra Max au fost concepute pentru motociclete de categoria grea care parcurg distanţe lungi. Disponibile cu caneluri radiale şi oblice, 21 de dimensiuni pentru faţă şi 20 pentru spate, Exedra Max va înlocui progresiv actuala gamă Exedra touring din Europa.
Pentru a dezvolta Exedra Max, Bridgestone a luat cei mai buni factori din gama Exedra existentă şi a optimizat combinaţia în patru sfere majore de performanţă: kilometraj, stabilitate la rulajul rectiliniu, manevrabilitate şi aderenţă pe suprafeţe umede sau uscate. Rezultatul este un pneu care invită motocicliştii să “ruleze la maxim” pe motocicletele lor de categorie grea şi pe distanţe lungi.
Testate pe o varietate largă de drumuri din lume, noul model Exedra Max asigură o stabilitate excelentă şi un răspuns fiabil. Acestea sunt optimizate pentru a reduce rumoarea şi pentru a îmbunătăţi eficienţa pentru o rulare plană, confortabilă şi economică.
Modelul de caneluri în formă de V ajută la reducerea uzurii, în timp ce maximizează aderenţa în orice fel de condiţii. Poziţia canelurilor pe ambele benzi de rulare este concepută pentru a îmbunătăţi manevrabilitatea liniară şi impresia de rigiditate, chiar şi în cazul motocicletelor de categorie grea şi curse în tandem. Pe modelul din faţă, canelura centrală îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe umede şi senzaţia de contact. Modelul din spate dispune de nervuri cu caneluri reduse şi o suprafaţă largă de contact, pentru a mări tracţiunea şi rezistenţa la uzură.
Stabilitatea la rulajul rectiliniu este foarte importantă în cazul parcurgerii unor distanţe lungi. Bridgestone a conceput anvelopele pentru spate Exedra Max cu formă curbată mare pentru a oferi stabilitate şi confort la rulajul rectiliniu. Materialul compozit oferă tracţiune maximă în orice unghi, precum şi o excelentă aderenţă, stabilitate şi ţinută de drum în timpul virajelor.
Anvelopele de competiție BATTLAX V01
Anvelopele netede Battlax V01 pentru curse sunt concepute pentru motociclişti începători şi de clasă medie, pentru curse în circuit, oferindu-le acestora avantajul unei manevrări rapide, viraj superb şi performanţă de preîncălzire care sporeşte încrederea oricărui pilot de curse.
Bridgestone a creat noi materiale compozite pentru anvelopele de curse Battlax V01, optimizând combinaţia pentru a oferi aderenţă maximă pentru intervalul de temperatură selectat. Anvelopa V01 pentru partea din faţă, construită cu bandă mono-spirală, are o rază a cercului care oferă stabilitate în unghiul de înclinare, în timp ce raza dublă mai mică a cercului din spate îmbunătăţeşte aderenţa şi planeitatea.
Anvelopele de cursă Battlax V01 sunt disponibile în momentul de faţă cu dimensiunea 120/600 R17 V01F S0F TL pentru pneurile din faţă şi 190/650 R17 V01R din material compozit moale şi mediu pentru spate.