Peugeot 208 nu are viaţă uşoară în clasa mică, un segment extrem de dinamic pe piaţa europeană. Pentru a le anticipa dorinţele şi pretenţiile clienţilor, francezii au pregătit pentru Salonul de la Geneva un facelift tehnologizat pentru modelul lor popular.
E oarecum clar că Peugeot 208 nu suferea la capitolul aspect, fiind oricum un model care amintea de farmecul automobilelor franţuzeşti de tradiţie. Totuşi, aşa cum se practică în această industrie extrem de dinamică, odată ajuns la jumătatea vârstei sale teoretice a primit un facelift.
Ceva intervenţii pe la grila radiatorului, o redesenare a spoilerului faţă, stopuri cu tehnologie LED şi noi ornamente cromate pentru suprafaţa vitrată laterală, toate sunt detalii cu rol de întinerire a leuţului. Ca şi culoarea Orange Power, nouă, aleasă pentru primele fotografii de presă.
De la Peugeot ni se comunică faptul că asupra bordului s-au întreprins modificări de fineţe, cum ar fi o nouă selecţie de materiale, calitativ mai bune, s-a gândit un nou sistem de iluminare a bordului şi de iluminare ambientală. Ecranul tactil va putea îndeplini şi funcţia de display pentru telefoane inteligente, prin tehnologia MirrorLink. Sistemul multimedia va fi compatibil cu sistemele de operare iOS şi Android.
Sub capotă va exista o paletă de 11 motorizări din care să aleagă clienţii. O nouă unitate pe benzină, de 1,2 l supraalimentată botezată PureTech va produce 110 CP, în timp ce dintre motorizările diesel HDi se distinge cea de 1,6 l şi 75 CP care promite un consum mediu de motorină de doar 3 l/100 km (un nou record în clasă). Acelaşi motor este disponibil şi în versiuni de 100 şi 120 CP, care vor emite maxim 95 g CO2/km.
La capitolul transmisii sunt disponibile cutii manuale cu cinci sau şase trepte, dar şi o transmisie automată complet nouă cu şase rapoarte (EAT 6 – Efficient Automatic Transmission). Toate motorizările respectă norma de poluare Euro 6. Noul Peugeot 208 facelift va fi disponibil şi în versiunea de echipare GT Line.