Accelerațiile sunt excelente, mașina azvârlind pietriș în spate la câțiva metri. Iar suspensiile cred că sunt cele mai potrivite pentru drumurile din România. Cursă lungă, tărie progresivă și amortizoare cu compensatoare reglabile montate pe tubulatura de rezistență. Să mergi cu așa ceva, cu 60-70 km/h pe un drum cu gropi și denivelări dar să simți de parcă ar fi asfalt drept pare incredibil. Tocmai de aceea trebuie să încercați așa ceva. Este, pur și simplu, incredibilă.
Iar dacă vă prinde noaptea pe coclauri, farurile, stopurile și proiectoarele cu LED-uri vor fi prieteni de nădejde.
Prin urmare, după ce am dat mai multe ture cu el, avem și un verdict:
Membri echipei Dacia Sandriders ne-au scos într-o tură de off-road cu câteva Dusteruri Adventure. Foto: Dacia Transalpina, 2025. Cel mai…
Rombat Bistrița lansează prima sa aplicație cu scanare QR prin intermediul căreia digitalizează procesul de generare și gestionare a garanțiilor…
Șefii grupurilor Renault și Stellantis consideră că oficialii europeni ar trebui să asigure condiții mai bune pentru ca mașinile cu…
Mi-e greu să cred că un alt crossover compact aflat acum pe piață poate fi mai plăcut decât Mazda CX-30,…
Un raport al DGPCI arată că promovabilitatea la prima examinare a celor care au dorit să devină șoferi în 2024…
A doua etapă a Campionatului Național de Raliuri Winner Rally 2025, Raliul Maramureșului, se va desfășura în 23 și 24…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment