Chevrolet a vândut un număr record de 2,5 milioane de autovehicule la nivel mondial în primul semestru al anului 2013, cu până la 1,4% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2012 şi a înregistrat creşteri de vânzări pentru al unsprezecelea trimestru consecutiv, datorită noilor maşini precum autovehiculul subcompact Onix în Brazilia, sedanul de dimensiuni standard Impala în S.U.A. şi camioneta de dimensiuni medii Colorado în Asia de Sud-Est.
În total, General Motors Co. a înregistrat vânzări de peste 4,85 milioane de unităţi în prima jumătate a anului 2013, cu aproape 4% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2012.
„Chevrolet se află în mijlocul celei mai agresive lansări de produse noi din istoria mărcii”, a declarat Alan Batey, vicepreşedinte senior Global Chevrolet. „Creşterea continuă a vânzărilor la nivel internaţional reprezintă rezultatul unui efort concentrat de a consolida prezenţa Chevrolet pe pieţele în curs de dezvoltare, precum şi relaţia mărcii cu consumatorii prin oferirea de produse şi tehnologii adecvate şi de servicii de talie mondială pentru clienţi.”
În S.U.A., gama de autovehicule Chevrolet de mici dimensiuni continuă să atragă noi clienţi. Vânzările totale înregistrate pentru modelele Sonic, Spark, Cruze şi Volt au crescut cu aproape 25% în prima jumătate a anului 2013. De asemenea, vânzările de camioane de dimensiuni standard au crescut cu 23% în aceeaşi perioadă şi dealerii livrează rapid nou-nouţul model Silverado clienţilor nerăbdători, perioada medie de livrare din loturile dealerilor fiind de doar 10 zile.
Vânzările Chevrolet în China au crescut cu 6,1%, atingând o cifră de peste 322.000 de unităţi, datorită vânzărilor semnificative înregistrate pentru modelele Sail, Cruze, Malibu şi Captiva.
Primele 5 pieţe din clasamentul vânzărilor înregistrate de Chevrolet în primele şase luni ale anului 2013 au fost: Statele Unite ale Americii (1,02 milioane; +5,6%); China (322.000; +6,1%); Brazilia (305.000; +5,1%); Mexic (91.000; +15,7%); Rusia (80.200; +16,1%).
Vânzările GM înregistrate în America de Nord în prima jumătate a anului 2013 au crescut cu aproape 8% şi cu aproape 7% datorită diviziei Operaţiuni Internaţionale. GM a atins vânzări record în China, având o creştere de 10,6% şi totalizând 1.567.392 de unităţi.