BMW reușește să obțină vânzări fără precedent în România. Este pentru prima oară când bavarezii comercializează 578 de unități în primele 3 luni ale unui an, în creștere cu 64.2% față de aceeași perioadă a anului 2015.
Firește, recordul de vânzări nu este întâmplător și se datorează efortului susținut al germanilor de a-și menține gama de modele atractivă. Ca și până acum, marea majoritate a clienților BMW preferă cel mai mare SUV, X5-ul reușind performanța supremă de a-și dubla vânzările. Astfel, el conduce clasamentul cu 120 de unități comercializate, urmat de X3 cu 78 de livrări și Seria 3 sedan care, cu ale sale 70 de exemplare vândute, urcă pe locul 3.
Chiar și mai spectaculos este succesul Seriei 7, datorat lansării noii generații. Nava amiral a bavarezilor își mărește vânzările de 3.5 ori raportat la perioada ianuarie – martie a anului trecut, ajungând la 21 de unități comercializate.
Pe principiul degeaba ai BMW dacă nu e M, românii au reușit performanța de a cumpăra toate unitățile de M4 GTS alocate pentru țara noastră încă de la anunțul oficial de disponibilitate a modelului și de a comanda câteva exemplare de M2 înainte de lansarea oficială. Divizia Motorsport a livrat deja 8 mașini în prima parte a anului, în creștere de la 3 exemplare.
Dovada că printre fanii BMW se numără și clienți orientați spre ecologie și costuri scăzute în exploatare, este numărul de 4 X5-uri 40e comercializate. Odată cu introducerea modelelor 330e, 220xe Active Tourer și 740e, clienții vor avea mai multe opțiuni, iar numărul hibridelor vândute de BMW se asteaptă să crească.
Și motocicletele BMW sunt la mare căutare, acestea dublându-și vânzările în prima perioadă a anului. Cele 72 de unități comercializate până la sfârșitul lunii martie se datorează în principal familiei R 1200 GS și GS Adventure, care cu cele 27 de exemplare vândute depășește cele 16 unități ale modelului R 1200 RT.
Nici MINI nu stă rău: cele 34 de unități vândute în primele 3 luni ridică numărul vânzărilor cu aproape 10% comparativ cu anul trecut, modelul preferat de români fiind Hatch 3 uși, cu 16 mașini cumpărate în țară. La fel ca și în cazul BMW, modelele speciale JCW s-au bucurat de apreciere, MINI reușind să comercializeze 3 exemplare.