Mazda începe în forță anul, cu o creștere spectaculoasă a vânzărilor: 74%. În plus, Mazda3 este disponibilă de acum și în versiunea specială Takumi.
În primele 3 luni ale acestui an, Mazda a reușit să comercializeze 317 mașini, ceea ce reprezintă o creștere impresionantă de 74%, raportată la aceeași perioadă a anului trecut. În topul vânzărilor s-a situat modelul CX-3 cu 91 de unități, fapt care confirmă preferințele românilor pentru SUV-urile de clasă mică. În plus, să nu uităm că micul SUV este și cel mai tânăr model din gama Mazda și se ghidează după principiile de design Kodo, beneficiind totodată de paleta de tehnologii Skyactiv.
Pe următoarele locuri s-au situat în ordine Mazda3, cu 83 de unități și CX-5 care, cu un total de 75 de unități vândute, înregistrează o creștere cu 36% față de perioada inauarie-martie a anului trecut.
Pentru a-i crește interesul în rândul clienților, Mazda3 a primit o ediție specială, numită Takumi. Aceasta este disponibilă exclusiv pe caroseria Sport, și beneficiază de dotările tipice echipării Atraction: faruri bi-xenon, lumini de poziție și stopurile LED, scaune încălzite pentru șofer și pasagerul din dreapta, ecran tactil de 7 inchi și unitate de comandă HMI, senzori de ploaie și de lumină, sistem de monitorizare a părții din spatele și lateralul autovehiculului (RVMS). În plus, personalizarea variantei speciale Takumi include jante de aliaj de 18 inci Gun Metal, tapițerie din piele neagră și material textil și cameră video pentru marșarier. Unica motorizare disponibilă este cea de 2 litri pe benzină și 120 cp, cuplată la transmisia manuală în 6 trepte Skyactiv MT.