Oricât de trist ar părea, nu-i nicio surpriză faptul că cel mai bine vândut model din gama Porsche nu este vreo versiune a lui 911, ci un SUV.
În Europa, Macan deja și-a depășit fratele mai mare în raportul primelor două luni, vânzând 3.457 de unități față de cele 2.762 ale lui Cayenne, care s-a clasat pe locul secund. În Statele Unite, Macan a fost lansat abia în primăvara anului trecut, deci 2015 va fi primul an pe care-l va acoperi în întregime.
Până în luna martie, în America se vânduseră 3.526 de modele Cayenne și doar 2.600 modele Macan, însă previziunile spun că, la finalul anului, SUV-ul de clasă medie ar putea egala cifra lui Cayenne, sau ar putea chiar s-o depășească.
Anul trecut, Porsche S.U.A. a vândut aproximativ 16.000 unități de Cayenne și doar 7.241 de Macan-uri, ceea ce – în caul în care previziunile s-ar adeveri – ar însemna o creștere spectaculoasă a lui Macan, în condițiile în care vânzările de Cayenne ar rămâne relativ constante; practic, Macan ar trebui cel puțin să-și dubleze vânzările.
Bernhard Maier, directorul de vânzări Porsche, a afirmat că anul 2015 ar putea aduce cu el îndeplinirea unei ținte de vânzări cu trei ani mai devreme decât era stabilit: 200.000 de unități vândute la nivel global. Pentru un producător de lux, e o cifră extrem de promițătoare pe care Porsche o datorează mai ales celor două modele SUV.