Vânzările Mazda România confirmă aprecierea de care se bucură modelele companiei în țara noastră. Acestea au crescut în 2021 cu 23% față de 2020. Vedeta a fost modelul CX-30.
Vânzările Mazda România au totalizat 2462 de unități pe parcursul anului 2021, în creștere cu 23% față de anul precedent. SUV-ul compact Mazda CX-30 a fost cel mai vândut model. 1011 exemplare au fost comercializate, cu 57% mai mult față de anul anterior. Mazda3 și CX-5 s-au clasat pe următoarele două locuri, cu 612, respectiv 435 de unități livrate.
Vânzările Mazda România: cum s-a descurcat singura electrică din gamă
Primul model electric dezvoltat de compania din Hiroshima a fost livrat către 83 de clienți pe parcursul anului trecut. Odată cu achiziționarea modelului MX-30, clienți primesc și un wallbox cadou. Vezi detalii aici.
„Am reușit să încheiem 2021 cu o creștere semnificativă, cu 23%, comparativ cu anul precedent, iar SUV-ul CX-30 s-a remarcat pe toată durata anului, devenind cel mai vândut model Mazda. În condițiile unei piețe caracterizate în continuare de incertitudine, am reușit să atingem și să securizăm o cotă de 2,1% din segmentul de autoturisme noi din România”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
➡ Test comparativ Mazda CX-30 vs Toyota C-HR 💡
Beneficiile la achiziția oricărui model Mazda includ garanție de 5 ani, în limita a 150.000 de km și finanțare avantajoasă prin UniCredit Leasing. Pentru modelul electric Mazda MX-30, bateria are o garanție de 8 ani sau 160.000 de km.
via Mazda