Viitoarele oglinzi retrovizoare BMW vor fi revoluționare

Oglinzi retrovizoare BMW camere autoexpert.ro

Camerele care înlocuiesc perechea de oglinzi retrovizoare sunt deja răspândite. Dar bavarezii duc sistemul la un nou nivel. Viitoarele oglinzi retrovizoare BMW vor fi mai bune decât orice sistem actual.  

Cel mai mare avantaj al camerelor care înlocuiesc oglinzile retrovizoare ține de aerodinamică. Dimensiunile reduse ale camerelor scad suprafața frontală a mașinii. Mai mult, se elimină și turbulențele care se produc spatele oglinzilor clasice. Astfel, scad consumul cauzat de rezistența la aer și zgomotele aerodinamice la viteze ridicate. Ca să nu mai spunem că scade și lățimea mașinii, deci încapi la limită prin culoare mai strâmte.

Camere retrovizoare BMW autoexpert.ro

Cele mai celebre sisteme de camere folosite în locul clasicelor oglinzi retrovizoare sunt cele de la Audi e-tron și Honda e. Ambele sunt modele electrice, deci orice artificiu aerodinamic ajută la creșterea autonomiei. La Audi, de exemplu, Cx-ul de 0,27 este de top în segment, iar lățimea mașinii este mai mică cu 15 cm decât cu oglinzi clasice. Totuși, prețul opțiunii este de 1744 euro, iar sistemul Audi cere mult timp de obișnuință. Ecranele sunt dispuse prea jos și, dacă nu ești obișnuit, în loc să privești în ele, te uiți… la camere. Honda a implementat mai bine sistemul, ecranele fiind mai dispuse mai în față, mai natural pentru ochi. În plus, sunt incluse în prețul standard (care oricum e mare).

Oglinzi retrovizoare BMW camere autoexpert.ro

Cum vor arăta viitoarele oglinzi retrovizoare BMW

Acum, BMW vine cu un sistem mult mai apropiat de clasicele oglinzi retrovizoare. Va avea camere, ca și la Audi și Honda. Dar imaginile vor fi proiectate pe geamurile laterale, adică fix în zona în care se aflau oglinzile clasice. De aceea, geamurile vor avea incluse două zone translucide incluse. Pe acestea, pe lângă imagini, ar putea fi proiectate și informații precum distanțele în cm până la obstacolele din parcare sau viteza mașinilor care depășesc. Practic – orice informație care ar ajuta șoferul. Schița sistemului este depusă la ”OSIM-ul european” pentru a fi patentat.

via i4talk

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top