Cei de la Volkswagen au așteptat. Au ascultat. Și, la aproape cinci ani de la momentul lansării actualului Golf, au făcut un facelift. Este prima operațiune de acest gen din istoria de peste 40 de ani a modelului. Haideți să vedem dacă a meritat așteptarea! FOTO: Adrian COBZAȘU.
Volkswagen Golf este mașina aia care s-a vândut ca pâinea caldă, fiind cel mai popular model VW din istorie: s-au vândut peste 30 de milioane de unități din 1974 și până acum! Un calcul complicat arată că s-a vândut un Golf la fiecare 45 de secunde din momentul apariției modelului. Și pentru că orice anti-reclamă este, de fapt, o reclamă, Golf nici măcar nu a simțit când Dieselgate i-a trecut ca glonțul pe la ureche. Bătând la porțile închise ale segmentului compactelor premium, se pare că, odată cu acest facelift, Golf a aflat parola.
O bară față nou-nouță, o linie cromată care taie grila în două, faruri noi, semnalizatoare secvențiale ca la Audi, în cazul în care comanzi farurile LED (1.059 euro la Trendline și Comfortline sau 1.384 euro pentru farurile full LED adaptive) sunt doar câteva dintre schimbările operate asupra liniilor familiare ale Golf-ului. Și aripile au acum un desen nou. Pentru extrovertiți, Volkswagen aduce pe piață și o culoare nouă, Turmeric Yellow (589 euro), așa că ne așteptăm să vedem în trafic 4 metri și 26 de centimetri de vopsea care să ne convingă că la soare ne putem uita, dar la Turmeric ba. Culoarea mașinii de test, Tungsten Silver Metallic, este 456 de euro.
Câte Golf-uri se vând în 5 minute, dar și ce funcție surprinzătoare are noul Golf 7 facelift la bord? Aflați pe site-ul Miss Auto!
1 thought on “Test drive Volkswagen Golf facelift 2.0 TDI – Dați câte unul să ajungă la toată lumea!”
Masina arata bine dar nu stiu daca mai sunt probleme acum cu masinile scoase de Volkswagen. Stiu ca erau probleme cu au trucat emisiile de CO2.