Pentru a putea menține activitatea și în perioada dificilă cauzată de răspândirea pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2, Volkswagen România anunță o serie de servicii noi.
Pentru cei care sunt nevoiți să ajungă la o reprezentanță autorizată din rețeaua Volkswagen, importatorul mărcii germane spune că toate unitățile partenere VW din România sunt igienizate corespunzător și răspund celor mai înalte standarde de siguranță.
Pentru a putea achiziționa un automobil în această perioadă, Volkswagen pune la dispoziția clienților săi platforma de rezervări: stoc-online.volkswagen.ro. Pe acest site clienții pot studia toate ofertele disponibile și pot contacta distribuitorii autorizați.
Odată realizată rezervarea, vânzarea are loc la reprezentanță, în cele mai bune condiții de igienă și siguranță, iar predarea autovehiculului se poate face la domiciliul cumpărătorului.
Pentru operațiunile de service, Volkswagen oferă serviciul de preluare și restituire a mașinii pentru efectuarea lucrărilor de service. Clienții au, astfel, posibilitatea de a efectua o programare online la un service autorizat Volkswagen pe carlog.com/ro sau direct pe site-ul partenerului de service, urmând ca autovehiculul să fie preluat de către dealer. Ajuns în service, acesta va fi igienizat atât înainte, cât și după finalizarea lucrării, urmând a fi returnat clientului la domiciliul acestuia.
Brandul Volkswagen este prezent în peste 150 de piețe la nivel global și produce autovehicule în peste 50 locații din 14 țări. În 2017, Volkswagen a livrat peste 6.24 milioane de vehicule, mare parte dintre acestea fiind reprezentate de modelele populare prcum Golf, Tiguan, Jetta sau Passat. În prezent, compania are 195.878 de angajați în toată lumea. Brandul are 10.000 de dealeri cu 86.000 de angajați.